Onze bereikbaarheid i.v.m. het coronavirus

BRIDGE | NIEUWSBERICHT MAART 2020

In Nederland worden momenteel ingrijpende maatregelen genomen om de verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Wij begrijpen dat dit vragen en zorgen bij u oproept, het gaat ons tenslotte allemaal aan. Zoals u van ons gewend bent doen wij er alles aan om onze dienstverlening op peil te houden. Ook nu. Om dit te kunnen garanderen hebben ook wij een aantal voorzorgsmaatregelen genomen en is onze dienstverlening aangepast aan de huidige situatie. Vanzelfsprekend staat hierbij de gezondheid en veiligheid van u, de maatschappij en onze medewerkers voorop. Wij volgen daarbij de richtlijnen en adviezen van de overheid en het RIVM op. Graag informeren wij u met dit bericht over de continuïteit van onze dienstverlening.

Merendeel medewerkers werkt thuis

Sinds vandaag werkt het merendeel van onze medewerkers vanuit huis. Om goed bereikbaar te blijven zal een zeer beperkt deel van hen vanuit ons kantoor blijven werken. Daarnaast zijn ook alle thuiswerkende medewerkers gewoon bereikbaar per e-mail en ook telefoon. Indien het niet direct lukt om persoonlijk contact te krijgen, dan zal er middels een terugbelverzoek contact worden opgenomen met u. 

Afspraken en klantbezoeken

Onze medewerkers en ook adviseurs blijven actief. Bezoeken en afspraken (tot 6 april) worden echter wel zoveel mogelijk omgezet naar een digitale variant, bijvoorbeeld via de telefoon of een conference call. Indien dit niet mogelijk is dan wordt deze verplaatst naar een later tijdstip.

Meer informatie

Op dit moment doen wij er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, zoals u altijd gewend bent van ons. Door de huidige situatie waarin wij ons nu bevinden kan het echter helaas voorkomen dat bepaalde zaken iets anders verlopen. Wij vragen hiervoor uw begrip. Wilt u meer informatie over corona in relatie tot uw verzekering(en) of heeft u andere vragen? Neem gerust contact met ons op, wij staan voor u klaar.